2014年2月3日 星期一

媽媽帶我辦嫁妝

想不到,我會擁有一對完完全全屬於自己的龍鳳鈪!想當初覺得金器可有可無,折現感覺上較好,反正幾年前我家大小姐出嫁都是到金都租假金器,媽媽又無所謂...不過,拜年時姨媽姑姐總是問些有的無的,而我口快快講了打算租假金器,又說奶奶會給我買龍鳳鈪,媽媽給一眾長輩你一言我一語之後,最終就造就今次辦嫁妝之行。



頸鏈本身想要個豬牌,試過幾條,又覺得花花設計較新穎,左試右試,還是龍鳳系列更好!





車花的金鈪,普普通通...試過兩對通花設計的,但囍字那對看上去太小家,嫁妝果然是愈重手愈好!龍鳳通花那對,一共四兩重,非常重手!





囍字耳環初是本身也打算要買,反正又不太貴!





左試右試兩小時,成交!!即時成為VIP,手工費打五折,一共減了二千多元!!





Schedule好像有點落後!!過年後,要急起直追...第一件事是要約雙方家長兩家人見見面,有點緊張呢!

沒有留言:

張貼留言